Lång skoldag

Japp, så va man hemme efter en ovanligt lång skoldag. Slutade egentligen halv fyra.. Men jag o nina skulle stanna kvar o hjälpa till på informationskvällen i skolan. Vi skulle träffas fem så vi tänkte att de inte va nån idé att åka hem. Så vi satt i skolan o väntade.
Klockan fem bjöds de på middag av skolan. Nois thaimat! Rätt gott... De va ju kyckling o ris o de säger man ju inte nej till! Sen va de dags för lite prat om BF programmet i klassrummet. Det var jag o nina från BF2 och sophie, kalle o jessica från BF 3. Elinas classmates höhö :D! Men de va trevligt :). Hämtade även ut biobiljetterna vi tjänat ihop från älvsjömässan. Två stycken! Så nu har jag tre.. Får säkert en för ikväll oxå :)! Då blire fyra höhö.
Men kom nyss hem typ. Sitter o käkar ost&skink baguette o ska snart hoppa in i duschen. E helt sjukt trött! Uscha..
Imorn ere skola igen. Kaaaaanske blir redovisning för min del. Får se om jag vågar höhö!
Nu ska jag hoppa in i duschen...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback