jobb

Japp, nu har jag varit duktig o skrivit klart bokrecensionen. Den blev väl rätt dålig men det känns bättre o göra den lite halvdålig än o inte lämna in nånting alls.
Nu ska jag snart åka ner på centralen o möta elina o sen ta tåget till sthlm c. Dags för jobb igen! Snark.. Och imorn ska vi vara där helt ensamma :o. Mamma mia! Men de går säkert bra. Höhö.

Idag var det en chill skoldag. Hade först en föreläsning om dataspelsberoende och internetmobbning. Ganska intressant faktist. Sen vare lurre o sen hade vi typ "lektioner". Eller vi delades upp i olika smågrupper o sen så fick va diskutera några frågor om just de ämnena. Inte så värst ansträngande. Bättre än vanliga lektioner iaf.
Sen vart de burren hem, o sen så har jag suttit här hela tin o skrivit historia. Men nu måste jag packa väskan o byta om.
Skriver kanske när jag kmr hem :).

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Brilly

Brillyhjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback