It's to late to apologize

Asså jag dör av prison break.. Så sjukt spännande! Blir helt uppstissad när man kollar på det.
Mitt pluggande har inte gått som planerat. Har läst om revolutionerna typ 100 ggr, men inget fastnar i mitt huve. När man har läst ett tag så börjar man tänka på nåt annat. O så tänker man inte på det man läser. Så e det hela tiden! Så av typ allt det jag har läst, e det ända som har fastnat att franska revolutionen startade 1789. Duktigt! Ullrika kmr blir stolt haha. Jaja! Jag orkar faktist inte mer nu. Så ere bara!
Nu ska jag kolla dokumentären om david beckham på fyran. ÄTA!
Önska mej lycka till till historian imorn. Höhö!

Adjöken!


Kommentarer
Postat av: Maria

vi kommer att döö imorgon INTE hamna med någon av snillehuvudena ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback