God morgon!

Vaknade nyss! De va skönt o sova ut :). Kollade på mobilen o så hade jag 6 missade samtal o ett sms från therese. Haha! Vet inte exakt vad hon o malin ville mej klockan 11 på morgonen när jag låg o sussa som en baby. Men iaf, gårdagen blev väl rätt så lyckad. Jag o eliiiiiiiina tog tåget mot sthlm vid tolv. Sen traskade vi runt där me fetaste huvudvärken. Båda fick värsta attacken i huvet! Men iaf.. Efter många om o men hittade vi massa saker. Lite osäker på vissa grejer. Får se om dom hamnar i min garerob lr i påsen tillbaka till affären. Jaja!
När vi shoppat klart drog vi till donken. Då va klockan runt sju typ. Så fatta att jag hade sjukt om i fötterna. Men så ere på en shoppingdag me jånas&elena! Haha....Dampa som jävla cpn på donken som vanligt! Garva me fetaste hamburgaren i mun. Fresh gahah!
Efter fettomaten tog vi tåget hem. Va hemma vid kvart i nio. Såklart ska elinas buss gå kvart i o min gå hel. Så jag fick stå ensammen i pissregnet. Men så ringer therese helt plötsligt o säger att hon o maria e på centralen. Jag blev glad :). Så vi tog burren hem till mej, o så satt vi o bara myste :).  O vilma va ju cool o va me oss hela kvällen oxå haha..
Sen när de va dags för dom o dra till burren sa vi hejdå o preciiiiiis när jag skulle ge maria en kram så smiter moltas ut. Kattjävel! Så jag springer ut som en galning i mina rosa strumpor (som numera är svarta) i ösregnet o försökte få tag i han. Men de gick inge bra så jag sprang in o hämta skinka som han älskar! O samtidigt skriker tessan o dom hejdå o jag kmr springandes me värsta skinkan o skriker hejdåå.
Men han brydde sej inte ens om skinkan så jag visste inte vad jag skulle göra. O han hatar o bli lyft så de va inget alternativ! Efter att han sprungit runt på typ varenda tomt hörde vi nåt som jamade på baksidan. O så såtr han där men så fort jag öppnade dörren sprang han iväg. Men tillslut blev jag så irriterad att jag bar honom o typ slängde in han. Så vi klarade de tillslut haha!
Efter det la jag mej i soffan o kollade lite film. Gick o la mej vid kvart över  tre o nu vaknade jag igen :).
De var min onsdag det :).
Idag blir det till att läsa ut boken o skriva bokrecention lr vare heter. Inge kul inte!

Adios!


Kommentarer
Postat av: E.

haha eeh ja dööööööd i föttern! men de va trävligt höhöhhö:P, ojdaaa värsta dramatiken me kizzeeen:D:D

Postat av: Tessan

men hallå, jag har frågat en gång tidigare. varför ska du skriva bokrecension? du har ju ingen engelska?

2007-11-02 @ 12:26:46
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Johanna

för att vi har det i historiaaaaaaaa :(

2007-11-02 @ 15:29:00
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback