Fredag och ledig

Det har vart så skönt o vara ledig idag. Att få sova ut :)!
Idag vaknade jag kl 14. Sen åt jag "frulle" haha, o så klädde jag på mej o sen tog jag, vilma o mor en tripp till skopunkten. Skulle kolla nya pumps o sen kanske ett par vinterskor. Men hittade inga skor där alls! Så istället åkte vi vidare till maxi. Där jag redan visste att de fanns ett par skor jag ville ha. Värsta kapet! 200 kr bara :). Mamma köpte även ett par tofflor till mej o vilma. Kan säga att de behövs i det här huset. Bilder finns på bilddagboken.
Sen åkte vi o hämta joline o lämnade henne på kalas. Sen åkte vi hem o käka, sen vare dags o åka tillbaka o lämna henne hemma igen.
Sen va klockan redan typ sju. Och halv åtta skulle jag ta bussen till stan o möta elin o gå o sola. Men min buss gick inte halv, utan tio i. Så då orkade jag inte åka! Istället hoppa jag in i duschen, o sen la jag mej o kolla på idol.
Det slutade för en stund sen o nu kollar jag på fredag hela veckan. Så bra haha:D!
Imorn blir det julmarknad o juldans på torekällberget. Sen lite senare bilr det party!

Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vem tycker du ska åka ur idol om du nu kollar på det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback