Mycket o göra!!

Helgen som har gått har varit okej. Skulle ju partajaa i fredags me elliiizz! Men icke blidde de så :/. Istället låg jag hemma helt död o såg på massa bra filmer som gick på canal + :). En av dom va "the 40-year old virgin". Asså de måste va den roligaste filmen som nånsin har gjorts. Jag älskar den :D!

I lördags fixade vi lite här hemma  o va o handla lite grejer :). Sen kom elina hit o vi tittade på tv o åt massa glass o sådära! Haha nördisar.. Jaja! Sen blev de lite problem när hon skulle hem mitt i natten, eftersom vi inte bor så nära längre. Så hon tvinga sin lillebrorsa att komma o möta henne haha. Sen så satte jag mej o titta på tv, o somnade i fåtöljen! Vaknade mitt i natten av världens nackspärr. Så gick jag o la mej i sängen :)! Mkt skönare...

Igår så fyllde lillesyster vilma & år :). Så då var de kalas! Massa släktingar kom o åt tårta o allt sånt dära. och idag så mådde jag inge bra så mamma sjukanmälde mej!
Nu orkar jag inte skriva mer för nu ska jag göra ordning datan. Allt e hullerombuller!

hejs♥


image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback