ge mej maat!

Då var det onsdag igen då. Har gått snabbt! Tog burren o tåget med en halvdöd cilla idag. Sen så mötte vi hurtNina som cyklade till skolan o så traska vi in på lektion! Hade svenska första lektionen... Så vi gjorde klart filmen o den vart skita bra :D. Kmr få en oscar fan!
Sen efter svenskan hade vi utliv me lille gunilla. Gjorde faktist inte så mkt! Kollade på två filmer o så. Sen va de lunch o sen hade vi bajsmatte! Ghada va sjuk så vi hade bara ankan höhö.
Gjorde typ två tal sen så orkade jag inte mer. Har prov på fredag oops!

Efter skolan tog jag burren hem me cilla pilla! O precis när jag hoppat på bussen får jag ett sms av vännet som fråga om vi kan gå på stanet.. Så jag åkte hem o sen vände jag haha!
På stan köpte jag nytt puder och ett bajsfint halsband :). Sen så märkte jag att de va lite lite pengar på mitt konto höhö, men jaja! Det kmr mer nästa fredag. Bara o hålla ut!
När jag kom hem var jag hungrig som en varg o hoppades på att mamma hade gjort nån god mat. Men icke! Dom hade redan ätit, korv med nudlar! Vilken kombination! Ryser jag bara tänker på o stoppa det i min mun. Så nu sitter jag här, fortfarande hungrig som en varg o funtar på om jag ska fråga mamma om hon orkar hämta kolgrillen åt mej :P! Slösa dom sista pengarna på mat när det finns mat hemma..Smartooooe! Men vad ska man göra? Flytta hemifrån som lotta på bråkmakargatan kanske.. De låter som en bra ide! O få pannkakor i en korg av tant berg.. SUPER!

Jaja! Ska läsa lite engelska nu, har faktist redovisning imorn! Ha en bäst tisdag...
Puss&hej!

Kommentarer
Postat av: E.

haha jaa gör som lotta låter super:):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback