Det var inte igår!

Ojoj, nu vare länge sen man skrev. Det har hänt mkt..
Det har hunnit vara valborg, o jag har flyttat!

Flytten gick bra. Började packa samma dag som vi skulle flytta! Ville inte inse att jag va tvungen haha :(. Sen så såg jag huset för första ggn. Allt e ju typ från 1800-talet. Men vi ska renovera
ALLT o då kmr de bli jätte fint. Så nu bor jag inte längre i geneta, nu bor jag i västergåååård! Jaja, man vänjer sej.

Valborg var rätt lugn. Hade grillkväll med lite folk o kollade på brasan vid maren :). Det måste man ju göra, annars e det inte valborg :P.

Idag var det en kort dag i skolan. Matte o gympa! Sen blidde de bussen hem me min nya busskompis :D haha. Nu slipper jag åka själv:D!
Men nu ska jag hoppa in i duschen o sen ringa elina tror jag!


PussCIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback