Skärholmen.

Så var det helg igen :).

Idag hade vi bara 2 lektioner, matte och gympa! På matten gjorde jag inte ett piss o på gympan räkna jag poäng på brännboll. Inte direkt jobbigt:P.
Efter de så kom min kära mor o hämta mej o så åkte jag hem o bytte om sen så bar det av till skärholmen :). Ojoj va mkt de fanns :D. Köpte 2 halsband,en klänning, 3 par skor o lite smått :). Sen så köpte jag en present till joline som fyllde år i måndags. Ett par jätte söta ballerina skor :). Mihih! Visar bild på allt sen!

Idag vet jag inte vad som händer... Blir väl hemma kväll antar jag! Kanske sover hos syrran eftersom jag ska hjälpa henne me barnkalaset imorn :). Får se hur det blir!

Ha en super fredag alla!
Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker allt att ni kunde fuskat till de så vårat lag vann =( ;)

2007-03-30 @ 19:58:35
Postat av: maria!

glömde visst att säga att de var jag som skrev de :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback