Long time ago..

Länge sen jag skrev :P, men det har inte hänt så värst mkt.

I fredags åkte jag och elina till ida i fruängen. Skulle partajat men så blev de ju inte. Men vi hade de väl trevligt iaf. Sen så åkte vi hem, kika lite på centralen om de va nån kul där men det va de ju icke. Så vi tog käraste 760 hem :).

I lördags så va jag o elina hundvakt åt valentino haha. Vi åt kolgrillen o svulla med massa godis o sånt dära gott :D. Moahaha! Sen kollade vi på apocalypto, bästa filmen jag lovar! Man blev helt fast.. Sen så kollade vi på en natt på museet oxå. Men då somnade elina så jag satt själv :(.

Och idag då, skolan som vanligt. Haha, jag,nina o cillen blev besvikna på kiorren idag :(. Inga kexchoklader!
Efter skolan åkte jag hem o möttes av mamma som va i full gång med o ta ner gardinerna o ha sej. Ska ju flytta snart :/.
Nu ska jag väl plugga, har dataprov imorn! Det kan väl inte va så svårt.. Hoppas jag!

Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sorruuuu bennu ja råkade, du vet de blev en faas(A)hhi
haha aa ja såg att de va toomt i kexchokladhyllan hahaha:D undra varför:S:SP:;)?
CHARBEEEL du får inte flutta:(:(

2007-03-19 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback