Kvinnodagen..

Hej hopp!

Idag ere internationella kvinnodagen o allt. Haha! Inte för de känns så speciellt men tänkte bara att jag skulle säga det.
Skolan idag var lugn. Hade prov sista lektionen. Gick väl sådär! Men men..Kan ju inte göra så mkt mer. Och imorn e vi lediga oxå : ). För våran gympa blev inställd och då hade vi bara en lektion, matte. Men hon va sjuk så då fick vi ledigt! Mihi.. Ska nog bara ligga o sova hela dan o titta på film : ).
Nu kmr min systeryster snart me lille ponken alfons. Har inte träffat han på länge : (!


Juste måste berätta, i helgen så började jag o elina snacka om aladin. Vet inte varför! Men ingen av oss kom på vad staden hette som han bodde i. Haha! Fan va damp..Jag sa att den hette bagdad men de va ju inte rätt. Sen så kollade elina på sin aladin film igår. Staden hette ju AGRABAAA:D. Fan va skönt de va o få reda på det. Har gått o tänkt på de skit länge haha.


Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh ja vill osså se lille alfoons:D hihi(A)
hahaha aa de va sköönt o komma på de:D:D en pärs:)

2007-03-08 @ 16:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback