Hundvakt

Jahapp, så var det lördag då.
Igår vart en liten knasdag haha. Jag o elina åkte hem till ida i fruängen. Sen kom det lite folk men dom slängde ida ut haha. Så då åkte jag o elina oxå hem! Men vi hade de trevligt iaf. Som alltid :). Vi va väl hemma vid 1 ungefär. O då va jag skithungrig, så jag gjorde goooda mackor. Sen så råka jag somna i soffan o så vaknade jag vid halv sju på morgonen haha. Så då gick jag o la mej i sängne o sov till två :). Skönt!
Nu så sitter jag hemma hos syster elin, me elina! Vi ska va hundvakt åt tiiiino. Ska kolla på masa filmer o hare trevligt :).  Men nu ska jag gå o titta på top model som jag missade i onsdags.
Kanske skriver mer senare!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback