everything i do, i do it for you

Idag ringde klockan som vanligt 6.15. Va extremt trött imorse..Inte så konstigt jag somnade vid typ 2 :(. MEn det var bara o bita ihop.. Jag gjorde mej i ordning o gick iväg till bussen me mp3n i öronen!
Väl framme på centralen mötte jag nina o cilla o vi satte oss på tåget påväg till skolan.
Skolan flöt på som vanligt o på sista lektionen kom en författare o prata. Då höll jag på o somna, shit vad trött jag va! Sen slutade vi halv två o vi tog tåget hem. När jag va hemma så gick jag o kolla på tv o somna direkt. Sen vaknade jag 2½ timme senare haha. Kmr ju inte kunna somna inatt. Åhåå!
Nu ska jag gå o kolla om de finns nåt o äta i kylskåpet.
Se you laatöööör..


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback