Beautiful liar

Tjenis penis..
Har inte skrivit på länge. Inte så mkt som har hänt direkt.
Helgen va rätt seg, i fredags var jag me malin, mickis och marcus o fula oss. Haha! De va lite kul. I lördags va jag bara hemma o dog o tittade på bajsmelodifestivalen. O igår så gjorde jag inte heller så mkt.

Idag däremot har det varit full rulle. Först skolan, haha garva som en gris hela dan! Sen när vi skulle åka hem..Så hitta jag 3 kr i selecta automaten. Så jag cilla o nina dela på en maltesers påse lr vare heter. Sen så stod de fortfarande kredit:10 kr. Så jag tröck på en kexchoklad oxå. Så vi fick en sån på köpet:D. Sen så skulle vi prova om det gick o göra så igen. Så vi satte in 10 spänn o tröck på en kexchoklad. Så blev det sådär konstigt så vi fick SEX st :D haha. Fan vad jag garva!
Sen så hämtade mamma o syster mej på centralen. Så åkte vi hem till mormor o åt tårta o firade henne. Sen tvinga jag mamma o åka till ikea moahah. Så åkte jag,fia,linda,mamma,mattias,vilma,nora,ebba,joline,liam o alfons till ikea. Alltid hela släkten vart vi än åker haha. Men så ere! Sen så gick vi där o hade oss. Sen när vi åkte hem åkte vi o handla lite oxå:). Så det har vart en fullspäckad dag haha. Känns det som iaf!
Men nu ska jag gå o göra chokladpudding, med KRISP! :D

Pussciao


Kommentarer
Postat av: elliiiiiiiz

hahha ni me er selecta hahah, alltid har ni turen me massa gott därifrånis hah:D....shiid bajspudding me KRISP från ögnen ja vet:D maha

2007-03-12 @ 21:27:18
Postat av: Anonym

chooooooookladpudding ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback