Äventyr!

Jaa riktiga äventyyyr shiiit! Haha.. Nee men nu ska jag berätta lite vad jag har gjort dom här dagarna! Jag e ju så seg på o uppdatera.

I torsdags åkte jag o elina upp till sthlm kl nio typ.. Vi hade så tråkigt! Sen så åkte vi tunnelbanan till slussen o tog djurgårdsfärjan.. Träffa jääädde söta määnniskor haha! Sen promenarade vi tillbaka till sthlm c. De va jätte mysigt! O på vägen till centrum såg vi han lilla ponken från talang 2007, baby bang :D! Skita söt ju :).Sen tog vi tåget hem. O de va försenat såklart! Så vi trodde att vi skulle missa våra sista bussar. Men de visade sej att dom gick ändå :D. Då vi blidde happuu!



 Igår va jag o elina på en lången cykeltur! Vi började cykla klockan nio på kvällen, o va hemma tolv. Vi cyklade först ner till scania o runt den där sjön, sen fortsatte vi mot maren o så cyklade vi över lilla bron o sen till slussen o hela kanalvägen bort till golfbanan. Sen cyklade vi värsta skogsvägen till Mälarbadet. LÖK säger jag bara! Haha.. Sen doppade vi föttterna o titta på allt fågelbajs.. Sen cyklade vi hem! Stannade o hälsade på alla hästarna i hagen mihhi. GE MEJ! Sen tog vi bakvägen hem. Vi åkte mot maxi o coop o runt hela fadderullan sen upp där vid go carten o sen hela hovsjö industri området sen upp för sista backen sen va vi äntligen hemma i västergård igen. Då va klockan tolv mihih. Hade så jävla ont i mina häder för handtagen på mitt styre e helt cp! Så jag e helt öm i händerna...

Idag ska jag o elina sitta hundvakt åt tinoo. Elin o magnus ska på kryssning! Jag vill oxåååå. Dom kmr hem imorn vid typ sju lr nåt. Så vi ska kolla på massa filmer som dom har laddat ner till oss :). Myspys!
Ha en super lördag allesammans.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback