ALLT är borta!

Asså shit va allt bara blir SKIT. Nu e ALLT borta på datan, alla bilder allt! Jag kmr fan slå ihjäl nån snart... Fansjävlakukfittskit!!!!!!

De va aslänge sen jag blogga höhö.. Som sagt så har min data haft allvarliga dampryck o jag har lust o bara kasta ut den genom fönstret!! Menmen..
Det har hänt massor, typ! Orkar inte berätta allt... Gamla nyheter ändå ju :P!

Idag har jag iaf varit i skolan o efter det så åkte jag o elina till sthlm! Inte för att jag hade nå pengar men elina skulle shoppa... Jag köpte iaf ett par flip-flop :)! Kom nyss hem o nu sitter jag här o e helt cp sur.. Jag kmr börja gråta snart! Jävla fittdata!!!!!

Jaja, imorn ere iaf skolavslutning ÄNTILGEN!!! Tiden har gått sjukt snabbt.. Men de e bara bra! skulle inte klara av en dag till i skolan. På kvällen blire lite mys o partaj hoppas jag.Ne nu ska jag gå o dampa lite mer över min jävla data haha... 
Ha ett bra liv!

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback