That's the way that my heart goes

Igår åkte ju jag o elina på en liten tripp till sthlm. Vi satte oss på tåget mot sthlm som gick kiss snabbt! Helt plötsligt va vi framme. När vi va i sthlm så kom elina på en briliant idé att vi skulle åka lite tunnelbana. Så vi tog tunnelbanan mot mörby centrum o så hoppade vi av där o åkte tillbaka. Haha jätte trevligt! När vi va framme vid t-centralen igen så va vi sugna på nå gott så vi gick till donken o jag tog en pommes o elliiizz en cheeesis! Efter att ha suttit inne på donken me  alla fullisar så tog vi tåget hem o sen bussen. Jag va helt alone i bussen som vanligt haha. Menmen!




Idag väcktes jag kl HALV SJU av nån brummande jävla gräsklippare lr nåt. De lät som jag hade en jävla motorsåg precis utanför fönstret. Shit vad irriterad jag blev! O den höll på o brumma i typ en timme.. Sen fortsatte den vä bort o då kunde jag somna om. Sen ringde klockan vid ett! Skulle upp o duscha för jag ska ner på stan igen me elina haha. Vi ska köpa ansiktsmasker! Sen ska vi hem till mej o ta en cykeltur.. Sen hem till mej igen o BASTAAAA! Skita härligt. Kmr bli en ny människa haha! Lr inte.. Men ska gå o fixa mitt afrohår nu som inte vill samarbeta med mej. Snart tar jag en rakapparat o rakar av allting haha!

Adjöken :)

Kommentarer
Postat av: maria

afro johannis :D

Postat av: Anonym

ditt hår ääär fiiiint :D

2007-07-24 @ 19:00:52
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: ellizz

hahaha meeeh CP BILD!!!!!!!!

2007-07-25 @ 23:21:18
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback