Never give up!

Min torsdag har inte bestått av så mkt händelser. Vaknade runt 14 o hoppade in i duschen för o piggna till. Kom ut o ser att mamma har tapetserat klart fondväggen i vardagsrummet :). Blev rätt fint faktiskt! Sen hjälpte jag henne o bygga upp alla nya möbler som vi har köpit :). Kmr bli jätte fint! Sen vid sex så åkte vi till asko o skulle köpa soffan som vi hade bestämt oss för. Men såklaaart så blir de problem! Soffan som vi skulle ha har en sån där divan del.. O den delen fanns inte. Den leveransen var fast i lettland lr va det va! Så vi åkte hem igen sura som jag vet inte vad haha. Så åt vi pizza o sådär.
Sen så tog jag mej i kragen o rensade lite i garderoben. Även fast jag rensade precis när vi flyttade så fanns de grejer som jag inte ville ha. Så jag tog kort på allt o satte ut de på blocket. Finns ju människor som shoppar loss där så varför inte haha. Kanske tjänar några ören :D! Nu sitter jag här o gör ingeting.. Pratar me elina på msn om turkiet. FAN VAD JAG LÄNGTAR! E fan glad att vi inte åkte till bulgarien de e ju värsta kaoset där nere nu. Alanya e mkt bättre :).
Imorn blir det mys hos maria! Ska äta lite mat o sådär me mysigt folk :).
Ska väl gå upp till min kära mor nu o kolla hur de går me möblerna :). Ha det bra!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bossiii

åååh jånas tänk när de e den natten o vi sitter i bilen till arlanda, el då man precis har packat klart o stänger resväsan, DÅ BÖRJAN VÅRAN RESA:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback