äntligen lite sol :)

Idag e det måndag igen då. I helgen har jag vart hundvakt med eliina! Elin o magnus va på kryssning.Höhö.. Trevlans! Kolla på typ en miljon filmer. Magnus hade laddat ner massa:). Vi kollade på dream girls, date movie, blades of glory, underbara älskade, deadsilence! Bäst va ju date movie o blades of glory. Haha! Shit va vi garva.. Gick o la oss vid fem o gick upp åtta, va tvungna att gå ut me tiino. Sen gick vi o la oss igen :). Elin o dom kom hem vid nio nån gång. O då kom mamma o hämta upp mej o elina o skjutsade hem henni sen så åkte hon o köpte pizza till mej mihih. Hade ätit en macka på hela dan! Så jag va bajshungrig.. Efter de kom jag hem o käka o la mej i sängen o glodde på tvn. De va min helg!
Idag ska jag ha myspys kväll med min kära lillesyster :). Vi ska hyra film o äta massa godis o så ska hon sova i mitt rum. Som hon har tjatat om i typ 93840 år! De ska bli trevligt :).
Ha det bäst!


Adios!



Så jävla bäst :D!


http://www.youtube.com/watch?v=4npe3SGJQAc          http://www.youtube.com/watch?v=zdnKNQ3KvI0

Kommentarer
Postat av: Elliz

hahah shiiid när kissen bacha då vi skradda lide;P ha de så musit me vilmiii hihi :):)

2007-07-02 @ 20:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback