Vilken dag

Usch. Den här dagen har jag inte gillat! Den började med historia. Iof så hade vi sovmorgon. Men när man väl kom till historian så insåg jag att jag har fett mkt o göra. Kmr få sitta hela jullovet för att jag aldrig kmr igång med arbetena. Suck.
Efter historian hade vi lunch. Spagetti o köttfärssås. Bleeeeee! Så äckligt.. Sen så hade vi quazii. Där va väl allt chill. Fick veta vart man låg i betyg oxå. Hade ett starkt VG. Och hon sa att hon skulle göra en speciell mvg uppgift för dom som var nära mvg. Så det ska jag göra :)! Får hoppas på ett mvg i psykologi då ..
Efter psykologin vare religion. Där gjorde vi ingeting. Satt i bibblan o dampa loss typ haha!
Sen så vare dags för matte för dom igbarn som fått ig på nåt prov. Och jag har fått ig på ett prov. Det var ekvationer. Jag fick 6 p och 7p var G. Fatta hur jag dampa! Och det va jätte länge sen vi gjord det. Innan sommarlovet nångång. MEn jag kmr ihåg det klart och tydligt. Så jag frågade Ghada om jag bara kunde få göra nån kompleteringsuppgift istället eftersom jag va så när ett G. Orkade inte göra om hela provet. Och då sa hon att hon skulle kolla på mitt prov igen. Sen så idag när jag frågade henne hur det blev, då sa hon att hon inte hittat mitt prov. Shit vad sur jag blev... Vafan ere för lärare som tappar bort prov!??? DUKTIGT säger jag. Så jag fick göra de där jävla fucking omprovet. Och jag kunde INGEN uppgift. Jag skrev på 7 av 13 frågor och jag chansade på ALLA dom sju. Ett G på det provet ser vääääldigt långt borta ut. Så vettefan hur jag ska göra. Fattar inte hur man kan få ig på en kurs pga ETT jävla prov. Där jag dessutom var ETT POÄNG FRÅN G.
Det där förstörde verkligen min dag. Va så sjukt sur när jag åkte hem! Så fort jag kom hem la jag mej o sov. O vaknade vid sex. Nu har jag precis ätit panpizza eftersom mamma o dom ska käka när rörmokaren är klar i köket. Och det lär ju ta några år till. Så jag åt panpizza. Va aphungrig!!
Nu sitter jag och bara tråkar. Varför inte ta mej i kragen o kanske börja lite med historian. Nee, de kan man ju lika gärna göra imorn! Såhär kmr det låta tills dagen innan deadlinen.

Adios!

Elina, dog du på msn eller? Bajs på dej..

Kommentarer
Postat av: E.

hahah men ja gådde ju o färgis håret, men du märktr inte de jööööööööööööööööööööööööö lille bibil


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback