Tisdagkväll

Idag va alla igelstavikens elever lediga. Det tackar vi för :D!
Klockan ringde vid halv tolv idag. Och jag va aptrött! Men va tvungen o pallra mej upp o göra mej i ordning. Sen traska jag iväg till bussen. Men när jag va på väg kom jag på att jag hade glömt min mobil. Så jag fick springa tillbaka. Sen när jag väl stod på busshållsplatsen o väntade på burren, så kom jag på att jag skulle ta me engångskamerorna som vi skulle lämna in. Så då fick jag springa tillbaka igen. Sen så tajmar jag bussen perfa. Tur att jag inte missade den höhö!
Sen mötte jag elina på centralen o så började shoppingturen. De första jag sa var "jag får verkligen inte köpa nåt till mej själv idag".. Och det höll jag faktist:D! Om man inte räknar nancy's höhö. Annars så blev det bara julklappar faktist. Köpte till mamma, fia, linda, elin o liam. Nu ere "bara" sju st kvar. Vi blev klara me shoppingen vid halv sju. Så då traska vi mot centralen som döda ostar. När jag kom hem hoppa jag direkt in i duschen. O precis när jag kom ut ur duschen kmr mamma o jocke hem med donken. Jag blev glad! Va ashungrig..
Nu sitter jag här mätt o belåten o väntar på att reklamen i ugly betty ska vara slut. O det är den snart! Så nu blire tvn igen.
Imorn e det skola igen.. Med matte nationella o allt! Det suger!

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

haha ohhh jag kan se framför mig er jul Johanna massamassa baarn :D

Postat av: Tessan

jag åt också donken!!! :D:D åhh. :( vill inte ha nationella. kommer lätt på ig.. vet jag redan nu..

2007-12-04 @ 22:22:01
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: E.

men johannaaa, du kommer klara nationella galant:D

2007-12-04 @ 22:33:27
URL: http://elinaheikkila.blogg.se
Postat av: Cilla

Haha jag åt oxå donken idag:P...verkar va poppis;)

2007-12-05 @ 00:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback