The Notebook

Denna natt blidde en film natt. Vid tolv tänkte jag att jag skulle gå o lägga mej för jag va så sjukt trött. Men sen tänkte jag att "nej nu ere första dagen på lovet o jag kan inte gå o lägga mej kl tolv". Så istället satte jag på en film.. The notebook! Trodde jag hade sett den, men de visade sej att jag tänkte på helt fel film.
Kollade klart på den för några minuter sen. Och asså jag e helt stum! Den va så äckligt bra.. Riktig kärleksfilm!
Som vanligt så va jag så värdelös och börja böla haha. Filmer påverkar mej mucho! Jaja, men för dom som inte har sett den rekomenderar jag den VERKLIGEN!
Nu ska jag kolla klart på rescue me o sen ska jag sussa.
Sleep well!

Puss


Kommentarer
Postat av: Stalin

brilly, jag ringer dig på julafton! saknas på dejje redan jue :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback