Suspicious minds

Så då va fredagen över igen. Har inte bloggat på hela dagen. Har inte orkat!
Idag va jag hemma från skolan. Mådde inte bra imorse när jag vakna.. Så jag sa till mamma att sjukanmäla mej. Och sov vidare. Så jävla skööööööönt!
Vaknade igen vid två. Satte mej o kollade på tv. Och det är det jag har gjort hela dan i princip. Mamma har vart på IKEA hela dagen så jag har vart helt ensam. Men mysan joinade mej i soffan o sov med mej :).
När mamma o dom kom hem så sa hon att vi skulle äta mos med korv. Vi har ingen spis, så dom grillade korven i brasan i källarn haha. Och sen gjorde hon pulvermos med vattenkokaren. Det lät inte så lockande, så jag bad mamma hämta kolgrillen till mej. Har inte ätit det på år och dar. Egentligen har jag ju inte pengar till sånt. Nu har jag 300 och jag har fortfarande SJU personer o köpa julklappar till. Lyckat! Men ska ju sitta hundvakt åt tino så då blir det ju några ören extra.
Det va ju idolfinal idag oxå. Visste att Marie skulle vinna, men tyckte att Amanda skulle vunnit. Hon e mycket mer annorlunda o speciell än vad marie är. Marie låter som vilken sångerska som helst. Amanda har en speciell röst! Men jaja, det kmr gå bra för amanda oxå tror jag..
Nu funtar jag på om jag ska sätta på en film. Tänkte kolla på "the pursuit of happyness". Alla har sagt att den är så bra, så det är på tiden att jag ser den. Imorn blir det 18års fest! Hoppas bara att kvällen blir bra.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback