Stress och bullbak

Äntligen fick jag sätta mej i soffan o andas ut. Idag har det vart en mkt stressig dag.
Jag vaknade vid två, då hoppade jag direkt in i duschen för o piggna till. Efter det, lr vid typ halv fyra, åkte jag o mamam o kolla runt på kamera. Det va mamma som fick nå ryck o skulle kolla på ny digitalkamera till mej (?). Hon skulle köpa den där rosa samsung för 999 kr som hon sett i nån annons. Men sen när vi väl va där så va den inte så fin. Jätteklumpig o plastig typ! Så istället köpte hon en rosa sony till mej, som kostade typ 1999! Men de va HON som sa det. Jag sa ingeting... Men jaja! Jag tackar o tar emot mihi. TACK VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!


Efter det åkte vi o fixa lite småsaker. Åkte till maxi o köpte allt som mamma o dom glömt första ggn dom va där. Sen åkte vi till elin o lämnade hennes tvätt o hämtade lite julisar. Sen fick jag reda på att fia o mattias inte ska va me imorn :(. Dom ska till uppsala till mattias föräldrar! Och linda, joline o liam kmr inte förns efter kalle anka. Så det kmr nog bli en rätt så lugn julafton haha. Men nästa år, jag säger bara ojojoj!
Men när vi kom hem, då va kl typ sju. Då klädde vi granen o sådär. Den blev finig :D! Sen så gjorde vi tacos o åt tills vi sprack. Vi hade ju köpt bingolotter oxå, men dom hann vi inte spela. Så ska kolla snart om jag vunnit nåt eller inte. Vem vet, jag kanske sitter här som en blivande miljonär. Stor chans höhö!
Sen började bullbakandet. Först gjorde jag o vilma kokosbollar med rött och vitt strösocker haha. Sen så började vi med bullarna. Vi gjorde dubbla satser o jag gjorde ALLA bullar! Förutom vilmas småfisbullar. Vi blev klara NYSS med alla bullar. Och vi hann inte göra nå kokostoppar :(. Dom som jag vill ha mest! Men mamma skulle göra dom imorgon.. Det går så snabbt.
Nu sitter jag här o kollar på ett päron till farsa. Kmr nog somna rätt skönt sen... När jag väl går o lägger mej!
Men hoppas ni får en underbar jul allesammans.. Skriver nog imorgon kväll eller nåt :)!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ♥

Kommentarer
Postat av: E.

jånaaas äder du tacoooos?... mahaha du kommer bli rikeriiiiik

Postat av: Johanna

haha
nej, men fajitas! men sägeer tacos höhöhö.. OMG sug snorre elena!

2007-12-24 @ 02:38:46
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback