Plugg..

Har inte uppdaterat på länge höhö. Så tänkte det va dags nu!

Igår var det tisdag. Och skolan va som vanligt! Efter skolan åkte jag o elina ner på stan o hämtade ut korten från engångskameran. Sen satte vi oss på nancy's o kollade på dom. Shit vilka flashbacks man fick! Vart rätt många bra bilder. Med bra bilder menar jag alltså kvaliteten på bilderna o inte föremålet haha. På varenda bild som man typ helt fuckad ut. Meen meen! Bästa bilden e på elina när hon ligger i sängen med sina jävla chilichips. Jag garva på mej haha! Efter stan åkte vi hemmåt. Men vände typ lika snabbt när jag kom hem. Packade bara ihop mina saker o tog burren till centralen, o sen 760 till syrran. Hon va inte där så jag bodde där under natten. Eftersom vi fortfarande inte hade nå vatten då. Lite läskigt o sova själv.. Jag blir alltid knäpp när jag e själv på nätterna. Men jag somnade tillslut :)!
Idag tog jag gamla kära burre mot centralen igen. Så va tågen försenade så vi tog burren ist. Hade samhälle första lektionen, o som tur va hade nyman glömt att vi skulle redovisa MOAHA! Efter det va de lurre.. Sen gunnis lektion! Och sen matte. Gick igenom ekvationer med mattebruden eftersom jag o nina fick ig igen haha! Så sämst man e. Men nu börjar det faktist klarna. Kors i taket! Ska göra omprov imorn igen, o jag hoppas verkligen jag klarar det. Håll tummarna för mej!
När vi skulle åka hem från skolan, så gick inte tågen. De va förseningar igen! Så de blev burren igen. Åkt mkt buss idag höhö! O precis när vi var vid köpmangatan ringer elin o säger att dom e på hm. Så jag springer av o möter dom där. Elin shoppade julklappar så de bara skrek om de haha. Jag köpte oxå en julis, till nora. Så nu är det bara 6 st kvar. Va inte kvar på stan så länge. När jag kom hem, vid halv fem, skulle jag egentligen börja plugga islam. Men ist sov jag till sex maha. Sen så pluggade jag lite smått.. Kollade bonde söker fru oxå, sen top model, sen fråga olle och sist girls of the playboy mansion. Sen pluggade jag tills nu! Nu började precis sex and the city. Så ska kolla på det o sen hoppa i säng tror jag. Har ju faktist två prov imorn som jag måste klara. Aja, sleep well sötnosar.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Brilly#2

BRILLY MIN BEBIS masssssa hjärtan och pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback