Jag säger bara en sak.. Klyftpotatis haha!

Söndag, söndag, söndag! Usch va deprimerande dag. Igår vet jag inte när jag somnade. Pratade me elina på msn iaf, sen så måste jag ha somnat typ sittandes haha. Sen vaknade jag vid fem o va helt borta. fattade ingeting. Jag bara la mej död i sängen.
Idag vaknade jag runt ett av att vilma håller på o dampa loss o sjunga lilla melodifestivalen låtar. Så då var de inte lätt o sova kan jag säga. Så jag tvingade mej upp! La mej o kollade på tv. Sen kom mamma o sa att vi skulle tilmormor o morfar o fira morfar. Han fyllde ju år igår. Så vi hämtade alla o så åkte vi o fika hos dom. Sen när vi skulle hem packade vi in alla i bilen haha. Det va mamma, jag, elin, linda, magnus, vilma, joline o liam. I våran liiillla micra haha. Men vi e vana! Sen skjutasde vi hem alla o så kom jag hem precis till miami ink. Nu sitter jag o kollar på yippee ki-yay MF. Mucho braooo! Fick lite ångest nu oxå när jag tänker på att de e skola imorn o allt jag måste göra. Uschaaa! VI HAR MATTE NATIONELLA PÅ TORSDAG... Jag börjar gråta!
Jaja, de e fortfarande helg höhö.. Så nu ska vi inte tänka på sånt! Har ledigt på tisdag dessutom. Skönit värre.

Adios!

Bästa igår:

Therese- KLYFTPOTATIS!
Jag- Ja det är gott..
Therese- Ja, jag skulle kunna äta de igen.
Jag- MEN VAR E BEARNEISESÅSEN?

HAHA, ni som va med ni fattar! Resten får väl garva åt de iaf.. :D


Kommentarer
Postat av: Maria

haha bästa nykelordet om något syns som inte ska synas haha ;)

Postat av: Tessan

haha.. fuck också, men skit samma. du har ju dom nu så... tack för en underbar kväll iaf ! :)

2007-12-02 @ 21:25:33
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Tessan

det är på onsdag vi har nationella..

2007-12-02 @ 21:28:19
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Johanna

men åh, ännu värre ju :(!

2007-12-02 @ 22:56:39
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback