Hem ljuva hem

Shit vilken dag säger jag bara.
Den började med att klockan pep kl halv tio. Gissa om jag ville kasta den i väggen. Gick o la mej halv fem igår, så att vakna halv tio var inte speciellt skönt. Men vad gör man inte för lite mellandagsrea?
Iaf, jag fixade mej o sådär. Sen tog jag kvart i elva burren o mötte elina o sen tåget mot estocolmo.
Där var det kaos. Människor sprang omkring som galningar o slet o drog i kläder. De kändes som jag bara ville vända o åka hem o sova igen. Men istället begav vi oss in i galenskapen.
Och som vanligt hittar man ingeting när man väl har pengar. Jag var ute efter ett par nya jeans, och en nyårsklänning. Efter många om och men o massa provingar köpte jag en svart klänning på hm, o sen typ en guldig glitterkofta/bolero. Måste prova allt igen för o se om jag verkligen vill ha det. Sen hittade jag även en klänning från gina tricot och ett armband. På rea dessutom :)!
Vi sprang runt där som galningar o provade o provade. Men ingen hittade nåt speciellt. Så typiskt! Men klockan fem stängde ju allt, eftersom de e en röd dag idag... Så då begav vi oss mot donken där vi satt från halv sex till nio (?). Haha! Cpn.. Men vi va så döda så ingen av oss orkade lyfta ett finger. Men tillslut så blev vi tvungna. Ching chongen började ju ställa upp stolar o grejer haha. Så de va bara o traska iväg till tåget. Fittkallt va de ute oxå! Hade bara min tunna jacka för jag orkade inte springa runt me goosen o löka.Vi missade kvart över tåget preciiiiis. Så vi fick vänta på 42 tåget... Höll på som jävla cpn på perrongen oxå. Shit! Människor måste tro man är psykad i huvet.
När vi kom fram till södertälje orkade vi inte åka hem, så vi satt kvar på tåget mot märsta, o sen åkte vi tillbaka o hoppade av i tullinge. Sen så tog vi södertälje tåget hemmåt igen. Men ist hoppade vi av i östertälje o tog 753 till centralen. O sen bussen hem!
Kom hem för en stund sen. E helt jävla slut! Har så jävla ont i mina anklar. Tror  jag börjar bli gammal. Haha!
Imorn blir det sthlm IGEN. Jag måste hitta ett par jeans!
Jaja, nu ska jag lägga mej o dö i soffan o fortsätta kolla sex & the city.
Hade bäst!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Therese

det är ballong :P haha
ska nog försöka ta en bild när jag har den på mig, så som du har visat på bdb.. men får se hur det går med det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback