Andra advent

Så, nu ere bara två veckor kvar till julafton. De e hel sjukt! O jag har fortfarande massa julklappar att köpa, men inge pengar. Vad fan e problemet med mej o pengar? Bajs..
Aja, helgen har vart hel okej. Igår var det ju 18 års ferre som gällde. Marcos fyllde 18! Så runt nio kom elina hit o vi "föra" lite haha. Sen traskade vi vidare mot saltskog där lokalen var. Möttes av tre killar som skriker "ere ni som e elina och johanna" haha. Så vi följde med dom! När vi kom in så var det inte så mkt folk. Det hade precis varit bråk o lalala.. Så många hade dragit! Men iaf vi satte oss o fortsatte drickandet. När vi började bli på g, skulle alla typ dra till La Isla. Då va kl typ två. Fattade inte vad dom skulle göra där i typ en timme? Men jaja, vid tre nångång drog vi hemmåt. Träffade några välbekanta ansikten där oxå. Men det va väl trevligt!
Jag o elina skildes åt o hon gick hemmåt o jag gick hemmåt. När jag kom hem gjorde jag en panpizza tydligen och så tog jag dom två kexchokladerna som låg i kylen, o sen när jag ätit upp det däckade jag i soffan haha. Vaknade kl nio på morgonen. Gick o drack 2 stora glas med vatten o återvände till sängen. Sov till kl två! Sen har jag spenderat hela dagen i sängen :). Har hunnit kolla på ice age, barnen från frostmofjällen, o sen självklart ONE TREE HILL. Från och med nu är söndagar min favorit dag. Har saknat de programmet så sjukt mkt! Världshistoriens bästa serie. Efter det var det ju miami ink och yippe ki-yay mf. Det får man inte heller glömma!
Hoppade in i duschen, var ju inte världens fräschaste. Gårdagens smink o allting! Nu sitter jag här o har tråkigt. Undrar när jag ska somna inatt. Jaja, nångång blir det väl! Men ska kila nu.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback