Åh, döda mej nu!

Asså jag känner mej helt fuckad. Jag är från och med nu den nya "fuckade emil". Shit!
Jag somnade runt 3-halv 4 inatt. Så kan ju säga att jag va helt jävla borta imorse när jag vakna. Mådde typ illa o kände bara att de enda jag ville göra va att slänga mej i sängen igen. Men tapper som jag e så tvingade jag mej upp. Svenskan första lektionen gjorde ju inte att jag mådde bättre. Fast jobbade faktist rätt mkt på den lektionen. Hissa flaggan!
Efter det vare lunch. Berättade typ helgen för mina kompanjoner. Jupps! Sen vare dags för natur och friluftsliv. Orkade inte anstränga mej det minsta. Sen hade vi gunnis, skrev typ massa sammanfattningar o grejs. Inte så värst jobbig skoldag. Men den kändes som en långsam död just då..
När jag kom hem möttes jag av min trevliga mamma som såg ut att typ kollapsa när som helst. Hon kämpade gärnet med köket o alla lådor o skåp o allt som skulle upp. Hon dampade redan efter första lådan. Haha, no tålamod ALLS! Jaja, försökte lunga henne men satt mest o pussa på mysan..
Klockan kvart över sex tog jag bussen till stan o skulle passa min kära systers gullungar, liam o joline. Dom gjorde att jag mådde mkt bättre för dom e så underbara mihi.. Haha jag dog av garv när liam ba "JAG VILL VARA HAMBURGARE, FLYTTA PÅ ER". Då mena han att han skulle lägga sej mellan "lagrena" på bäddsoffan o låtsas va en hamburgare. Tur att dom e lika normala som mej haha. Dom höll på o lura mej att dom inte hade fått nå mat o att vi skulle äta donken haha. Sen när vi skulle spela nåt spel, så hade jag råkat satt på 4an där dom visade nobelmiddagen. Och joline vart helt fast i det. Så det blev inge spel! Haha..Knäppungar!
Klockan typ tjugo i tio kom mamma o hämta mej. Det första hon säger är att det har blivit nån jävla läcka i vårat hus. Så vi har stängt av vattnet HELT. Så vi kan varken borsta tänderna, spola, duscha NADA! Asså döda mej nu. Ursäkta om jag kmr som ett slemmigt stinkmoln imorn. Men kan göra så mkt åt de! Ni får stå ut. Men mamma åkte till elin o hämtade massa vatten i flaskor. Så vi har till tandborstning o så. Vägrar gå till skolan utan o borsta tänderna. Isch! Prison break lugnade mej inte heller särskilt mkt. Jag låg typ o fick spasmerryck av programmet.. As usual! Men fuck vad det är bra.. Regissören lr vafan de heter, borde få nobelpris för världens genialiskaste upptäckt, WENTWORTH MILLER aka MICHAEL SCOFIELD!
Matte nationella gör mej verkligen psyko. Jag har typ tänkt på de non-stop sen jag kom hem från skolan. Varför ska matte ens finnas? Skolan överhuvudtaget gör mej helt fuckad. Jag har ju fan inget liv, så varför inte satsa (ja cilla, jag sa satsa) på skolan.. Men nej då ska man vara cp o typ skita i allt! Typ när man läser blondinbellas blogg känner man sej så sämst. Hon e ju fan hypad dygnet runt o har aldrig en lugn stund. Själv e man död efter en skoldag med tre lektioner. Haha I suck!
Och julklappar, varför måste man köpa julklappar? Kan man inte bara få haha. Jag e så extremt fattig just nu så jag vet inte hur resten av julklappsinköpen ska gå till. Måste man ha så feting stor släkt. Mamma + pappa hade räckt. Nej, fan va tråkig jul det hade blivit.
Jaaajaa, nu är inlägget tillräckligt långt o fyllt med massa onödig fakta som ingen egentligen behöver veta. Nu ska jag nog lägga mej i sängen o kolla sex and the city . Kanske meditera inför nationella SOM JAG INTE HAR PLUGGAT NÅT PÅ!
Aja, sov gott alla fisar!

Hajdo!

Brilly, din julefis var väl uppskattad bland mina yngre vänner!
Haha, har nog aldrig sett dom garva så mkt.


image175image177

Kommentarer
Postat av: Malin

haha julefisprutt :D

2007-12-12 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback