Upp och ner!

Jaa, idag har verkligen vart en upp o ner dag! Vaknade o va jätte happy o allt var frid o fröjd.. Fia o linda kom förbi en stund oxå. Sen så hände de lite grejer som gjorde att jag fick sån jävla damp. Jag har nog aldrig vart sådär sur! Fattar inte va han tänker med. Han känner verkligen inte mej o de e jävligt sjukt tkr jag...
Aja! Min älskade mor gjorde så att jag blev på bättre humör.. O mina kära systrar gjorde oxå så att jag blev på bättre humör.. O min kära mormor&morfar gjorde oxå så att jag blev på bättre humör. VÄRLDENS BÄSTA FAMILJ! Japp det har jag.. Älskar er alla helt otroligt mkt!
Dagen slutade väl okej. Får se hur allt blir imorgon! Kmr bli väldigt stressigt imorn. Duscha, packa det sista, städa rummet o allt! Ska sova så länge de går :). Ska bli så jävla skönt o komma bort från den här stan. Kmr sakna vissa personer men de e ju bara 2 veckor.. Har ju lille elliiizz me mej så haha:D. Vi ska nog klara oss!
Skriver nog några inlägg imorn. Lär ju va helt hyperaktiv haha.

Kommentarer
Postat av: e.

jaaa jellis du har lille mej, o vi ska ha så ÄKLIGT roligt, helt sjukt"!<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback