Turkietbilder + annat!

Jahapp.. Då va första riktiga skoldagen över! Den va rätt chill.. Men de lär ju inte hålla i sej länge. Efter skolan åkte jag ner på stan me mina kära systrar. O som vanligt blir det som ett dagis när vi går på stan! Fem ungar lixom haha.. MEn jag hittade iaf en present till vilma som har varit sjuk o legat på sjukhus. Köpte en jätte söt tunika o dödskalle halsband o örhängen. Hihi! Efter stan så tog jag burren hem o somnade på soffan höhö. Sen kom elina o lämnade lite kläder som jag hade glömt i hennes resväska o sen satte in alla bilder på datorn. Så nu har jag  alla kära bilder :). Vår panikattacker när jag kollar på dom! Längtar så sjukt mkt tillbaka så de e inte sant.. Men nästa år då ni :D!
Nu sitter jag o väntar på pizza. E bajshungrig! Ska bli gottii.. Sätter in bilder från challa land så ni har nåt kul o titta på. ENJOY :)

Tyvärr så funkade de inte o sätta in bilderna.. DAMP! Men sätter in dom i bilddagboken http://johannaschwerin.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback