Tullgarns slott och lite shopping :)

Idag har det varit en skön dag. Vaknade runt ett som en död ost o hörde att syster eeeelin va  på besök! Hon hade cyklat hit :). Hon hade övertalat mamma om att dom skulle åka "nånstans" men ingen visste vart haha. Men jag följde me efter många om och men. Fick skynda mej o göra mej i ordning! Sen åkte vi ner till polisstationen o mamma o vilma hämtade ut sina snygga pass haha! Sen så satt vi o ingen visste vart vi skulle.. Haha! Störda. Sen sa mamma att vi skulle åka till tullgarns slott lr va de hette. O ingen av oss hade vart där så dit åkte vi! När vi va framme så satte vi oss o fika o titta runt lite! Sen så ville elin helt plötsligt till skärholmen. Så vi åkte hela vägen dit! Där shoppade vi lite. Eller min kära syster lånade ut lite pengar till mej så jag kunde köpa mina kära skor o en klänning/tunika hihi. Tack kära systeryster :D! Hon får tillbaka dom när jag får mitt studiebidrag.. Den sista september haha! Men hon sa att de va ookej . Hon e ju rik nu så ;D! Sen köpte mamma mina engånskameror. Så nu e typ allt klart till resan! Bara cirka 9483843 nudelpaket oxå. Men det tar vi sen haha! När vi kom hem från skäris så cyklade jag o elin o sooola.. Sköönt! Sen kom vi hem o tajmade maten perfa.. Sen när alla va mätta o glada åkte vi till mormor o va där tills nu:). Kom hem nyss! Nu ska jag väl ta o titta lite på tvn. Eftersom elina inte vill prata me mej på msn :(! Haha.. Jånas e lezzeeen :(! JÄVLA BOOOZZII! Mööööh.. Jaja!

Kramiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizz


Fem dagar kvar

Kommentarer
Postat av: E.

hahaha men ja kom du din BoZZIIIIIII haha cp du är:D, aa nu äre 5 dagar left:D:D:D mööööööööööh, ja måste köpa allt på månda en svettig löööööööök

2007-08-03 @ 02:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback