Farväl allesammans!

Japp, idag är dagen D! Inatt åker jag o elina till turkiet i TVÅ veckor. Fyfan va skönt! Kmr sakna massa men de ska ändå va skönt o byta miljö lite om man säger så.
Idag vaknade jag runt ett. Tog de lite lungan o sen så städade jag rummet o sådära. Sitter här helt ensammen o undrar vart mamma o alla e! Hoppas dom kmr hem snart. Orkar inte va själv me min resdamp haha! Vid fem-sex ska jag hoppa in i duschen o sen göra mej i ordning. Vid åtta lr nåt kmr elina me sin gula bob haha. Sen åker vi ner till stan o sätter oss antagligen på donken o sitter där tills dom stänger haha. Orkar inte sitta hemma! Sen tar vi burren hem o så ere typ 4 timmat kvar tills vi åker. Kmr va helt lost när vi kmr till arlanda! Men de ordnar sej.

Hejdå alla sötbollar. Kmr sakna er! Ses om 2 veckor :).
Massa pussar&kramar ♥

Kommentarer
Postat av: maria

KOMMER SAKNA DIG OCKSÅ !!!

Postat av: e.

höhöh jaaao vilket schema vi har haha:D:D, aa ja komemr runt8, asså guuud jånas vår dröm har gått i uppfylelse, ingen vet hur mktvi vill de häääääääär;O

2007-08-07 @ 15:14:42
URL: http://elinaheikkila.blogg.se
Postat av: Tessan

Farväl johanna..bli inte allt för neger nu!!! Ha det underbart kul och vi lär väl kanske höras någon dag!! <3<3<3 Pussis

2007-08-08 @ 09:09:40
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback