Torsdagen

Torsdagen började som vanligt med o sega sej upp ur sängen kl 6.15! Klädde på sej o gjorde mej i ordning för ännu en trevlig skoldag..
Skolan rulla på som vanligt. Hade prov sista lektionen, lr prov o prov.. Typ förhör om påsken :P! Gick väl rätt bra.. Sen efter skolan skulle jag o någa fler tjejor i klassen + några från BF 2an va "guider" till några nior som skulle komma o hälsa på. Så fick vi berätta lite om utbildningen o sådär. Så fick vi havreboll o festis maha:D.. Man fick lixom sätta sej själv vid ett bord me massa nior helt själv, men som tur va satte jag mej vid ett bord me en tjej o hennes mamma& pappa bara.. Så det var inte så pinsamt:P!
Sen så va det information i samlingssalen, sen gick vi en rundtur:D! Vi fick låna värsta snyggis t-shirtarna haha.. Vi va så stiliga..
Så istället för att va hemma typ halv tre va jag hemma kvart i fem :P.. Men vad gör man inte för skolan höhö!
Sen när jag stod på busshållsplatsen o hade precis sagt hejdå till cillen, så kmr hon helt plötsligt springande tillbaka o ba " AAH KOLLA BLAFFA BLAFFA PETRA MAGE" haha. Då vare en tjocksgubbe som hade asliten t-shirt på sej o typ visa halva magen.. Jätte söt va han:D! Shit va jag garva.. Satt fan själv inne i bussen o garva haha! Hon e lite småkonstig den där actionmuttan:D.

Sen när jag kom hem så va fia o mattias o dom här :). Åt lite o sen så skulle jag plugga, har nationella imorn! Men jag råka somna:P.. Men jaja! Skitsamma:)
Nu ska jag göra macka o läsa igenom alla nationella pappper.. Inte kul!

Hade, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback