sthlm all day long

Idag va det bara o pallra sej upp efter 5 timmars sömn o göra sej i ordning för shopping i sthlm. Jag, elin o elina skulle egentligen åkt upp. Men elin latmasken orkade inte följa me haha. Så de blev bara jag o elina! Så jag tog 11.15 bussen till centralen o mötte henne där. Hon hade ju vart hos tandläkarn o fått teddybearsnoddar HAHA.
Sen hoppa vi på tåget o åkte iväääg. I sthlm hittade man massa fint. Köpte en klänning,ett par skor, nagellack och ett par bruna tights! Sätter in bild på allt senare... :)
Efter att ha gått i alla affärer så tog vi halv sex tåget hem. Såg många downienecks på tåget shiiiiid hahaha.
O nu e jag hemma o trodde att jag skulle få lite mat i magen.. Men neej! Alla har redan ätit o inge macka lr nåt finns det. O jag e ingen mästerkock direkt så vet inte hur jag ska göra haha!
Idag ere desperate housewives, SPÄNNANDE SPÄNNANDE:D!

Adios<3



Kommentarer
Postat av: elliiiiiiz

ÄLSKA DOWNINECKS O TEDDYGUMMISNODDAR:D:D

2007-04-10 @ 19:21:40
Postat av: elin

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......fifan nästa gång följer jag men HAHHAHA

2007-04-10 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback