Someting is wrong

Jahapp, då va påsken över. Skönt! Orkar inte me nå fler röda dagar..

Den här påsken har faktist varit ovanligt tråkig. Brukar annars tycka att påsken e kulig, men det här året vare nå knas!
Allt har bara kännts skit hela tiden typ. Sen har det hänt vissa grejer med vissa personer som jag inte fattar nånting av :s.Jaja! Sånt e livet antar jag. 
Imorn blire sthlm me syrran o elina. Ska väl kolla om jag hittar någe kul!

Satt o kolla på massa bilder nyss. Så såg jag bilderna från avslutningen i nian.. Shit vad jag saknar alla! De e helt sjukt. Vi har bara tappat kontakten helt sådär... De måste göras nåt åt!!

Nu ska jag fortsätta titta på lite bilder, de blir man glad av :).


Hejs!


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med , tappat kontakten med typ alla :/ saknar er ju :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback