saturday

Uppdatering på veckan/helgen :)

Torsdag:
Då hade vi kalas, lilla jag fyllde 17 haha.. De kom lite släkt o sådära! Jag bakade 2 tårtor som blev gudomligt goda hahaha ;D. Fick lite småsaker o så. Fick en resa av mamma&pappa:). Så nu gäller det bara att elina pratar me sin mor så kanske de blir Bulgarien i sommar. Hon o jag, ojojoj haha!
Senare på kvällen satt jag o elina barnvakt åt joline o liam. Sötbollarna! Sen traska vi hem vid ett

Fredag:
Följde me syrran till sthlm. Hon skulle på casting för ett nytt program som ska börja på femman. Identitet :). Hoppas hon kmr me hihi.. Man kan vinna massa pengar :P.
Efter turen till sthlm åkte jag hem o duscha o gjorde mej i ordning o så bar det av till maria. Där vare party haha.. Kom lite folk o så!
O jag e så klantig :(. När jag skulle gå ut från toan så ramla jag o stuka min jävla fot för 894390 ggn. Shit va ont de gjorde! Jag ramla fan rakt in i väggen haha. Nu e den helt svullen :(.
När marcus,mickis o lousie hade åkt hem så var det bara jag,malin,tessan o maria kvar. Kollade på jalla jalla o sen så somna typ alla. Men inte jag :D. Jag satt o titta om de va nåt kuligt som hade hänt på aftonbladet.
Sen väckte jag malin o tessan o vi tog bussen hem. Va hemma vid 7, gick o la mej o vakna vid fyra:P.

Lördag:
Vaknade som sagt klockan fyra, hade sovit bort hela dan:(. O de som va så fint väder idag! Men men, vad ska man göra:/. Jag gick iaf upp o drack typ 10 stora glas me vatten, GOTT! Sen grillade vi lite korv o de blev min frukost:). Lärde ebba o cykla oxå:D. Hon blev så glad när hon kunde mihihi. Johanna, mästercyklisten! Yeah ;D.
Sen åkte jag, mammi o vilma till maxi o köpte godis hihi. De blir väl en hemmakväll antar jag!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback