Längtar tillbaka till dom tiderna

Ojoj, nu va det länge sen man skrev bloggis:P. Men det har faktist inte hänt så mkt.

I lördags hjälpte jag ju syrran me barnkalaset. Va jättekul:D! Alla va så söta i sina prinsessklänningar hihi! Efter det så promenerade jag hem i det vackra vårvädret.
När jag kom hem kände jag att jag inte mådde bra! Jag hade ont i huvet o hostade som en gris. Så kollade jag om jag hade feber o jag hade typ 38.5 lr nåt. Så det var bara o lägga sej o vila!
Så de blidde ingen kul helg :/. Har legat sjuk hela tiden!
Men idag kände jag mej lite bättre, fast e fortfarande förkyld o låter som en uppstoppad anka när jag pratar haha.

Idag va vi lediga från skooolan, alla hade utvecklingssamtal så då får man va ledig:D! Skönt..
Utvecklingssamtalet gick väl bra! En konstig grej va att några hade sagt att jag o mitt GANG hade gett konstiga blickar o kommentarer till vissa i klassen. Fattade ingeting! Jag skulle tänka på hur jag pratade med mina klasskamrater:s haha. Skitskumt! Jaja..
Efter det lilla besöket i skolan så bar det av till hedlandet med hela tjocka släkten igen haha. Det e fan omöjligt o åka nånstans själv! Jag,mamma,vilma,fia,elin o alfons:D. Men de va trevligt! Tog en tripp till rusta o skopunkten o de där oxå. Köpte en bh på kappahl om ni ville veta haha:D. Men inga skor den här ggn:P.. Men det va nära!

Men nu ropar min mamma att maten e klar, så nu måste jag sluta!
Hade bäst, puss&gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback