Same same

Det här är andledningen till varför jag har blivit sämst på att blogga. Det händer aldrig nånting kul i mitt liv. Skriver alltid samma sak. Jobbar på vardagarna och festar på helgerna.
Det blir liksom tråkigt att läsa om i längden.

Men en sak jag börjat fundera väldigt mycket på är att tatuera mig igen. Vet vart jag vill ha den och jag vet vad jag ska skriva. Så, jag tror att jag ska önska mig det i present. Men det är så långt kvar, och jag vill ha den nuuuuuu!

Jaja. Ikväll blir det tv som vanligt. Imorgon är det äntligen fredag och det känns så jäääääääääääääävla skönt.

Hare bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

men hallååå med din lön har du väl råd din fiiiis!!!!!! HAHAHAHAHAHAHA...... =)

Postat av: Therese

BLOGGA!!!!

2011-04-21 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback