KAAAAALLT!

Jag håller på att dö av nerkylning. Det är så jävla kallt. Överallt. Hela tiden. På jobbet, på tåget, på tunnelbanan, hemma. Överallt. Jag dör. Kan inte skitsnön bara smälta nu så våren kan komma. Fyfan vad underbart.

Annars då? Har inte hänt mycket idag. Jobb 9-17. Förseningar på ditvägen och på hemvägen. Blir inte ens chockad längre. Har vant mig vid att vara sen till jobbet. Dock blev jag bara 3 min sen för jag kutade igenom hela t-centralen.

Nu sitter jag och tittar på världshistoriens bästa serie. Family Guy såklart ;). Ska väl fortsätta glo på tv. Klockan tio är det ju Big Brother som jag redan är fast i. Även fast deltagarna suger penis. Så tråkiga! Men Big Brother är ändå Big Brother liksom heeeheee...

Ciaociao♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback