Förlåååååååååt

Haha, alltså, det här med bloggning? Vad har hänt? Jag skulle ju skriva minst ett inlägg per dag. Men det gick ju inte så bra. Men nu lovar jag. Jag ska bättra mig. MINST ett inlägg/dag!

Har legat deckad i flera dagar i feber och har haft ont i kroppen och frossa och skit. Men nu börjar jag bli bättre. Tur det för på söndag blir det en heldag i Dalarna för att fira lillsessan Majken som fyllde ett den 5 februari. Det blir mysigt. Har inte sett dom sen julafton, och det var ett tag sen.

Idag är det iaf fredag, och planerna för dagen är fredagsmys med lillesyster. Detta blir den första helgen på länge som jag inte går ut.
Det roligaste var förra helgen, Maria frågade om vi va på för utgång här i Södertälje. Jag och Elina sa ja. Var inte jättepeppad eftersom det var här i stan, men det kunde bli kul tänkte jag.
Maria smsade sen och sa att hon mådde dåligt och bangade. Så det blev bara jag och Elina.
På förferren satt vi och snackade och pumpade schhöööön musiko. Jag blev bara mer och mer otaggad på att gå ut i Södertälje. Så efter ett tag frågade jag jätte försiktigt om Elina kanske ville gå ut på Amba istället haha. Och det ville hon verkligen!! Så vi sket i Slöddertälje och drog till Amba istället. Och fyfan vad kul vi hade. Alltså, det stället i mitt hjärta. Sån grym musik att jag trodde jag skulle svimma. Dansade så svetten rann. Snygg tjej!
Så, ännu en gång, Sthlm är såååååååååååååå  jäääävla mycket roligare än Södertälje!!!!

Veeery weell, nu ska jag kolla igenom lite typsnitt på dafont. Har kommit på en tatuering jag vill göra, eller jag vet vart jag vill göra den, men är osäker på texten. Så sjukt taggad. Ska beställa tid så fort jag bestämt mig.

Hare bäst hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback