Mood swings

Blir nästan rädd för mig själv hur mitt humör kan ändras på två sekunder. Igår kändes allt okej. Allt var lugnt. Under kontroll.
Idag raserade allt. Vet inte varför men allt bara sprack och allt känns skit igen. Hur kan det va så? Att allt känns skit bra ena stunden och andra stunden känns det som att varenda grej som händer är bara för att förstöra och göra allting lite extra jobbigt.
För mycket känslor och för mycket tankar i mitt ändå ganska stora huvud, det tror jag är svaret.

Men nu har jag fått skriva av mig lite, och nu ska jag fortsätta med min deppfredag. Mina kära vänner sitter just nu och dricker och är partyglada, vilket gör mig ännu mer depp. Men jag har lovat mig själv att jag INTE ska gå ut i den här äckliga stan nåt mer, och det ska jag och har jag hållt. Plus att jag ska upp tidigt imorn. Kolmården står på schemat. Tillochmed det har jag tappat lusten för.

Jävla negativa människa!

Kommentarer
Postat av: The Big T

Svaret är BORDERLINE!! Och ja skämtar inte... alla tjejer har nån procent av borderline i sina... gener...? JAG OCKSÅ! Och asperger.. och ADHD... och lite andra kombinationer.. men framförallt har ja borderline;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback