Måndag

Måndagar är alltid lite jävliga. En av dom värsta känslorna som finns är när väckarklockan ringer tidigt på måndagmorgon. Då vill jag seriöst skjuta mig själv.

Men jag tog mig igenom denna dag. Det har iof varit en ganska kul dag. Har haft disco med barnen på fritids. Jag var DJ of course. Hade värsta mixerbordet och jag kände mig fett cool.
Stängde idag, så jag kom från jobbet lite efter sex. Mötte upp systeryster Fia och så gick vi och käka på Burger King haha. Gooodaste!

Nu sitter jag och dregglar framför lite skor på nelly.se. Funtar på om jag ska klicka hem ett par kilklackar (köpte precis ett par svarta kilklackar därifrån hehehe). Råkade ju ramla på fyllan i fredags och paja min klack på mina favoritskor, men dom fanns inte o beställa längre :(. Så jag tror jag måste kompensera med dessa.
Får se, kanske blir dom mina. Och att det just nu är fri frakt på nelly gör ju inte saken sämre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback