Sista dagen i mars

Sitter och kollar på Family Guy just nu. Fyfan vad jag älskar det programmet haha. Så jävla bra. John på jobbet har lovat att jag ska få låna någon av alla Family Guy boxar han hade. Fatta flera timmar med bara Family Guy :D.

Iaf, idag har jag jobbat som vilken annan onsdag som helst. Jobbade 12.45-17.30. Jäkligt kul dag på jobbet. Några av barnen hade dansuppvisning idag, så jag va make-up artist haha. Sminkade alla tjejor. Älskar sånt. Och dom va så himla duktiga när dom dansa också :)! Världens bästaste barn.
Sen var det rätt lugnt. En skön dag helt enkelt.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt. Efter duschen blev det tacos, och nu sitter jag och äter lite godis från påskägget som vi fick på jobbet igår :). Ska kolla klart på Family Guy, sen är det ju Grey's Anatomy. Efter det tänkte jag kolla på Dark Knight som jag fick låna av John. Har ju inte sett den. Måste ju se Heath Ledger i sin allra sista roll ju.

Hoppas ni får en bra onsdagkväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback