Sämst

Fyfan vad jag är dålig på att uppdatera den här otroligt roliga och intressanta bloggen. Har tappat lusten helt enkelt.
Helgen var iaf asbra för er som undrar. Fredagen var det shopping som gällde. Även lördagen. Lördagskvällen/natten spenderades dock tillsammans med partygänget. Maria fyllde ju 20 år så det var vi ju tvungna att fira. Middag och utgång blev det. Galen kväll haha!
Söndagen bestod av chill och senare på kvällen blidde det bio. Kollade på Farsan. FYFAN vad rolig den var. Länge sen jag garvade så mycket av en film haha. Jag blev helt kär i babban. Jag vill gifta mig med han!
Det var iaf en mycket lyckad helg.

Måndag och tisdag har ju hunnit springa förbi redan. Igår var det jobb. 10-15. Sjukt lugnt var det! Tur att jag hade några av mina favoritbarn där haha. Vi hittade på massa bus. Stannade även en timme extra på jobbet bara för att jag skulle kunna se klart på "Upp" som vi hade hyrt haha. Den va skitbra!
Idag har jag varit ledig. Har fikat lite, shoppat lite (en sjukt fin klänning från Carlings för 99 kr, vadå kap, och ett par solbrillor), åkt buss lite, bakat lite och sådär. Jag och Vilma mötte upp Fia och Affie på stan. Träffade på Maria också. Vi traska runt på stan och sen tog vi en fika. Efter det lämnade Maria oss och vi åkte och hämtade Nora och Ebba. Sen tog vi bussen hem hit. Bakade och fikade lite mer.

En skön ledig dag med andra ord.

Imorn är det dock back to work. Jobbar 10-14. Jag tror det är skridskoåkning som står på schemat. Jag längtar tills jag får jobba fler timmar. Jag trivs så bra. Tycker det är tråkigt att jobba så lite hahaha!
Nej, nu ska jag kolla klart på Scrubs och sen lägga mig och läsa.

Vi hörs när vi hörs!


Några bilder från helgen haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback