Nothing to write

Inte mycket som händer i mitt liv just nu. Jag jobbar och gör ingenting. Alltså väldigt händelserikt. Imorn är det redan fredag. Helt sjukt vad fort denna vecka har gått. Satt och tänkte på det på tåget hem. Man hinner inte ens blinka och så är veckan plötsligt över. Men jag klagar inte. Helg är skönt. Denna helg lär bli sjukt seg dock. Inga som helst planer och det gillar jag inte. Har inte ett enda öre i plånkan så man kan inte hitta på något kul (läs:festa haha).

Snart fyller man 20 barre också. Lite mindre än en månad kvar. Har tänkt att ha nånting här hemma. Kanske nån middag och sen utgång. Får se vad det blir (utgång blir det ju garanterat). Meddelar så fort jag besämt mig. Men det blir nog helgen den 10 april, så boka inte in nånting då för då är ni dödeeeeens.

Har suttit och kollat runt på lite gummistövlar haha. Måste köpa ett par så fort jag får lön. Det känns som det kan vara välbehövligt till jobbet. Vill ha ett par rosa och har hittat ett par från Tretorn som jag såg på den där skoaffären i Kringlan i helgen. 600 kostar dom. Känns lite surt o lägga 600 spänn på ett par gummistövlar dock.

Ne, nu skriver jag bara massa ointressant skit. Tänkte lägga mig och kolla på Troja nu och dreggla över Brad Pitt.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback