Nothing to wear

Har provat lite klänningar såhär på kvällskvisten. Har fått lite smått panik. Har ingenting att ha på mig nästa helg då vi ska fira min 20-årsdag med en spårad utgång. Jag har ingenting. Har inte råd att köpa nånting nytt heller. Har ju den där underbara klänningen från H&M. Men den känns för somrig och för "HEJ ALLIHOP SHULULULUU KOLLA PÅ MIG!!!" och speciellt i det här gråa vädret.
Provade nyårsklänningen också. Men den känns så himla tråkig. Jag vill ha nåt fint. Fyller ju ändå 20 lixom :(! Men men, det känns som det kommer bli någon gammal trasa ur garderoben. Men man får väl göra det bästa av situationen.

Nu tänkte jag hoppa i säng och läsa lite. Imorn tar jag nog en runda på stan innan jobbet. Dock blir det ingen lunch med systeryster Fia för hon jobbade. Hon bröt våran torsdagslunchtradition med andra ord. Svikare! Frågade mamma om hon ville luncha, men hon visste inte om hon orkade eftersom hon jobbar i natt och måste sova imorn. Får väl helt enkelt skita i lunchen för jag vägrar sitta där själv som ett mobboffer haha. Jag kanske KAAANSKE köper med mig Nancy's och äter på tåget. Men det är så jävla slemmigt att äta den där mackan, och mobbat att sitta själv och slemma på tåget....
Äsch, nu vet jag inte vad jag skriver för onödig skit. Tror det är dags för sängen. Måste vara pigg imorgon så jag kan stå emot alla Aprilskämt som kommer komma haglande från ungarna haha. Jag är så jävla lättlurad!

GOD NATT♥

 


The dress. Från H&Ms Garden Collection.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback