M å å å å å åndag

Måndag idag. Ny vecka, nya tag. Rätt chill dag. Måndagen har bestått av personalmöte, skrivit avslutningslappar, garvat, hämtat ungar, gått ut i park, shoppat presenter. That's it.
Efter jobbet shoppade jag som sagt lite granna. Men ingenting till mig själv. Eller jo okej, jag köpte två tröjor på Gina. Men dom va på rean och gick på 98 kr tillsammans. Så det räknas inte. Det som var mitt största shoppingmål var present till Joline som fyllde år i fredags. Linda och co kommer ju i helgen så då ska hon få sin present :). Köpte lite kläder. Kunde inte låta bli att köpa nåt sött till lille Majken också :D. Men så kom jag på nu att jag måste ju självklart köpa nåt till Liam också. Så tror jag ska ta en snabbis runda på stan imorn innan jobbet.

Fick mitt schema för påsklovet idag också. Öppnar på tisdag. MAMMA MIA! Har aldrig öppnat. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Stängde två dagar också. Sköna tider faktiskt.

Nej, nu ska jag gå och tvätta bort min smink och sen lägga mig o titta på TV. Imorn blir det jobb as usual. Efter jobbet blir det fika med Cilla. Massa mys!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback