Dalarna

Då var man hemma i kära Södertälje igen då. Har spenderat hela helgen uppe i Säter hos familjen Schwerin/Moström. Det har varit mycket mysigt.
Jag, mamma, Vilma och Joline och Liam (som hade varit hos deras farmor under lovet) åkte i fredags, direkt när jag kom hem från jobbet, upp mot Säter.
Innan käkade vi på Donken och packade bilen full med fredagsmys som vi köpte på Cooopish. Va väl framme i säter runt halv nio. När vi parkerade utanför deras hus sket jag i all packning och sprang direkt in i huset och tog lilla Majken moahahaha. Jag ville vara först. Herre jisses vilken söt unge asså. Jag vill bara käka upp henne. Tog massor av bilder. Får panik av att dom bor så långt bort :(. Riktigt tråkigt att man inte kommer träffas lika ofta!!!
Men iaf, efter att alla hade turats om om att hålla i lillan och allt sånt där, då satte vi oss och tittade klart på Let's Dance (FYFAN vad bra att äckliga Sauk åkte ut). Sen deckade ungarna och mamma och jag tittade på film och sådär. Somnade fan tidigt. Var helt slut.
På lördagen vaknade jag vid halv tio. Vid elva-halv tolv åkte hela packet till Kupolen i Borlänge. Ett stort köpcentrum alltså. Även Fia och Mattias och co åkte kom upp på lördagen. Så vi var ett stort gäng som vandrade runt där haha.
Efter några timmar i Kupolen åkte vi till MAXI och handlade tacos grejer. Sen bar det av hemmåt och så gjorde vi maten. Asgott vare..
Sen kollade vi lite Melodifestivalen och lite film.
Idag åkte vi hem därifrån vid två tiden. Jag, mamma och Vilma tog en fika och en runda på något ruttet Outlet innan vi fortsatte hemmåt. Kom väl hem för en timme sen. Sitter nu och väntar på mat och kollar igenom alla bilder från helgen.
Om en halvtimme är det Gossip Girl premiär. Wihooo! Sen blir det duschen. Imorgon är det slut på sportlovet och lugnet på jobbet är över haha.

Bjuder på några bilder från helgen. De flesta är på Majken haha! PUSS..


Första bilden på lillan :D









Hahahaha skönaste bilden!



"Ooooops!"


Nej, nu börjar Gossip Girl. Fler bilder kommer sen!

 


Kommentarer
Postat av: Linda Och Johan

TRÖÖÖÖÖÖK att ni åkt hem!!!!!!!!! Skoja inte att Liam grinat typ sen ni åkte..."saknar min mormor, hanna å vilma...varför kan inte johan flytta med oss till södertälje????" Lill Titti....nu mot kvällen så e det bättre =) Hoppas vi ses snart igen....önskar vi oxå bodde nämre =( men men...pössssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback