Bra-känsla

Sitter här, mätt och nyduschad. Blev våfflor till middag idag. Det är ju trots allt våffeldagen.
Idag har det varit en bra dag. Började med lunch med mamma och Fia på Nancy's. Sen en snabbrunda på stan. Mamma lämnade in min trasiga sko, och skomakarn kirrar det till tisdag. Hoppas det blir bra. 200 spänn gick det på. För att laga en fucking dragkedja lixom. Men vad ska man göra.....
Sen tog jag och Fia tåget mot our jooobs. Fia hoppade av i flempan och jag fortsatte vidare.

Idag har jag och en annan kollega (haha vad fult o säga kollega) bara vart ute i parken med barnen. Riktigt skön dag. Trots att vädret är typ pissigare än piss och det ligger hundbajs ÖVERALLT man går.
På väg hem från jobbet hade jag en sån där bra-känsla i kroppen. Är så nöjd över mitt jobb. Vet att jag tjatar om det, men fan vad lyckligt lottad jag känner mig haha.

Imorn kommer det bli ännu en bra dag. Tänkte ta en snabbrunda inne i Fältan innan jobbet. Checka in deras nya H&M. Jobbdagen kommer bli askul. Ska ju ha "Östangårdsstjärnorna". Världens bästa barn som ska sjunga och uppträda haha. Har sett när några har övat. Kommer bli så bra :D.
Efter jobbet möter jag upp Elina och tar en liten shoppingrunda. Ska försöka att inte spendera hela lönen på en dag haha. Nej då, det är ingen risk höhö. Typ.

Nej, nu ska jag kolla på Vampire Diaries, som jag egentligen tycker är asdåligt. Hur kan man ens jämföra det med The twilight saga. Inte okej!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback